1:a April

Första april och jag är olurad!

Tja, helt sjukt underbar dag!

 

Nu har vi äntligen kommit hem och slängt oss i soffan! Vi har ätit en god middag, hemmagjort renstek med potatismos och lingonsylt. Smask!! Innan middagen så tog vi en sväng med skotern, super kul!

 

Förövrigt har det gått jätte bra idag, förutom att jag gjorde illa mitt kvä lite. Gör inte jätte ont längre, men det känns.

Jag skyller på att jag och Evelina bytte ”åk-material” alltså att hon åkte min bräda och jag åkte hennes skidor (som vi alltså inte brukar åka) och tog oss ned i en backe. Ganska duktiga var vi måste jag säga att vi var, förutom min vurpa då som sagt. Nu ska jag inte klaga, det har varit en helt underbar dag!

 

Nu har Evelinas bror och hans kompis kommit upp så nu ska vi umgås med dom och spela kort och bara mysa.Många och i en mening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0