Freeeeedag!!!!!

Nu var det en tag sen jag skrev och denna gång så finns det faktiskt en anledning och det är att det har varit stört mycket i skolan och lite annat utanför också!

Jag har också taggat stört mycket för två veckors låg, vilket typ bara jag och några få till är lyckligt lottade får! :)))))) Vi skyller på Evelinas föräldrar som bokade fel vecka! Vi grät inte för det. Vi ska i alla fall åka imorgon till Ramundberget! As-tagg!
Till våran vanliga tur och lycka så kommer vi träffa massa underbara människor som är där uppe! Längtar! Har inte ens lite ångest att jag missar massa i skolan! Det roliga överväger starkt!

Nu är jag på väg till skolan, duktig som jag är. Ska börja morgonen med att göra ett matteprov jag inte förberett mig för speciellt mycket. Men vi hoppas på att det går bra, för att jag gjorde A-delen igår och det gick super och idag ska jag göra B-delen.

När jag är där uppe nu ska jag försöka uppdatera så mycket som möjligt!!!

Tjatja' (taggtaggtaggtagg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0