Onsdagsmys

Hej hej! Idag har varit en super mysig dag hittills. Jag åkte till skolan i morse och satte mig direkt och gjorde nationella provet som jag berättade igår. Det gick super mycket bättre än förväntat, vilket var grymt kul! Eftersom jag har pluggat som bara den för att få bra betyg! Har bestämt mig att jag verkligen ska ta tag i skolan nu så jag kan gå på vilket gymansium, vilket jag nu besätmmer mig för. Dagen blir ju ännu bättre när man vaknar upp och solen lyser in i hela rummet och sommaren bara kommer närmare och närmare för varje dag!
-
Efter jag slutade, strax för tolv, åkte jag mot Åkersberga för att träffa en kompis och plugga. Just nu sitter vi ute i vårsolen och dricker kaffe och planerar skolstudier som ska vara klara inom kort.
-
Igår när jag var med Evelina så gjorde vi en varsin "to do" lista som vi satte slutdatum för och gjorde också en stafflista som man måste följa om man inte blir klar med allt på listan. Idag har jag kryssat för tre saker redan, känns så himla skön! Även fast det inte är så mycket så är det fortfaranade på en god väg och listan blir kortare och kortare!
-
Vi började också planera vårat tränings schema som ska vara i tre månader intensiv träning. Vi båda är trötta på oss själva för att man bara ligger hemma och latar sig. Detta kom vi på då vi började prata om att vi skanade att gå på sport. Dans och fotboll i vårat fall. Väldigt synd att vi slutade.. Snart blir det ändringar ska ni se!
-
Snart ska jag bege mig hem mot Vaxholm igen för att jobba! Sen blir det hem, studera lite och lägga mig tidigt!
-
Nu ropar boken! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0