Ramund

Åh hej alla!!!

Jag är så överlycklig att vi äntligen är framme. Jag brukar inte vara en sån som skriver i detalj hur mina kvällar slutar men nu måste jag var att det är så stört! Alltså en kul grej!

Igår kom jag och Evelina hem till henne ungefär vid två tiden och duschade och höll på med massa och kom i säng ungefär vid tre. Imorse när vi gick upp var vi fortfarande fulla och var nära på att banga på att åka iväg.... Så illa! Tur att vi inte gjorde det. Just denna bilfärd vad den hemskaste någonsin. Efter ungefär tre timmar sövning vaknade vi och var då istället jätte risiga och mådde så illa. Det ena ledde till det andra. Detta gör vi aldrig om, i alla fall inte jag om jag ska åka bil i sex timmar några timmar efter.

Nog om det! Vi har kommit fram i lugn och ro, ätit en god hamburgare, varit på afterski, köpt paprika och dipp till ikväll och gjort klart här inne.

Jag har aldrig innan varit i Ramundberget, verkar super mysigt!!! Deras hus är hur mysigt som helst också eftersom det är sån stämning här.
Ni i Stockholm har också fått lite snö inatt, mohaha! Här är det grymt väder och väldigt kallt och massa sköna och snygga dudes! We like!

Nu ska vi mysa i bastun med varsin öl och rulla oss i snön! Vi är ju trots allt (typ) i Norrland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0