Söndag

Tjatja!

Denna helg har varit jävligt lugn och skön! Underskattat med hemma-mys-kvällar! I fredags var jag med Simpa och kollade BB och bara softade.
Igår, Lördag var jag upp i ottan och var ute och fiskade med Evelina, även premiär turen med min båt, så sjukt mysigt! Efter det på kvällen var jag med Julia, Emil och Dennis och kollade på bio i Kista. Shoo Bre! Sämsta filmen någonsin! Titta ALDRIG på den för det är inte värt en krona!
Idag vakande jag i Åkersberga väldigt för sent och åkte hem med en gång och vände och åkte till jobbet. Efter det har jag och Evelina myst, ätit middag och massa kul!
Idag har jag jobbar och pluggat lite!

Nu ligger jag har framför tv:en och kollar på BB! Jag och Evelina spenderar våffeldagen tillsammans, såklart! Muuuums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0