söndag

Hej igen!
-
Anledningen till att jag inte har skivit är för att jag inte har haft en hel data, eller den har varit hel, bara jag som inte förstår mig på mac ibland. Så musen förklorade koppling och drogs i golvet, men kom på nyss att man bara kunde byta batterier. Lätter än så blir det inte.
-
Igår vart det en lugn kväll. Jag och Evelina var hemma och lagade en god middag och bara mös galet. Senare mot kvällen åkte vi in till Vaxholm och träffade några kompisar. Kom hem senare och somnade som två stockar. Slitsamt att stå i köket.
-
Idag vaknade vi ganska tidigt, har ju kommit in i "självveckasarklocka" och vaknar haöv tolv varje söndag, för att jag brukar börja jobba klockan ett varje sändag, men idag och varje söndag framöver kommer jag att börja jobba halv fem istället, sköny men ändå inte.
-
Nu är vi snart på väg hem till Evelina och ska sätta igång och plugga lite. Efter det, som sagt, ska jag börja jobba och slutar runt klockan åtta, då jag måste fortsätta plugga lite. Imorgon ska en stor uppsats in soom jag knappt börjat med, dålig planering av mig. Skyller på att jag har pluggat massa annat i veckan och i helgen har jag ijnte pluggat så mycket.
-
Nu ska vi röra oss. Puss och kram skumbanan (blääää)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0