Tisdags incheckning

Hej alla glada! Nu kommer jag börja blogga igen på nytt. Har rensat bort allt gammalt och kommer därför köra på nytt!

Jag kommer skiva så mycket jag orkar och så mycket jag känner skulle kunna vara lite intressant att läsa om.
Jag tänkte dra en snabb beskrivning om mig för er som inte läste  min blogg tidigare eller för er som inte känner mig - Line Olsson - skit cool glad tjej, älskar att leva livet så gott det bara går, går i skolan, hänger mycket med kompisar och helt enkelt bara softar mig genom livet tills det riktiga tiderna börjar. Jag kanske inte är super intressant att läsa om, men jag ska försöka få med det allra roligaste med både text och mycket bilder. Jag kommer inte vara fullt seriös med denna så tyck inte att jag är för dum i huvet om jag skriver något ni själva inte skulle skrivit.
-
Just nu ligger jag i min säng, i mitt nya rum och myser med Evelina.. Idag stannade jag hemma från skolan, för att jag har varit sjuk ett bra tag och kände att jag behövde vila ut mig tills imorgon, då vi har Nationella Prov i Naturkunskap! Råtagg!
-
Därför är det faktiskt dags att sova nu efter en timmes Big Brother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0