Torsdag

Hej bloggish!!!

Nu har jag inte skrivit nått på några dagar, vilket jag skiver i vart och vartannat inlägg, det ska ändras på hur som helst. Jag vet, jag suger!

I går skulle jag tränat, men det blev inte av eftersom att jag jobbade och sedan åkte vidare till Simpa. Eftersom det inte blev någon träning igår så gav jag mig just ut på en springtur runt i Waxhom med min lilla gosehund Jaxon. Dock inte min gosehund, det är Evelinas. Jag lånade han idag som lite draghjälp utan dragkraft. (bra) Jag bärjar verkligen känna att jag hamnar i form efter att jag både kommit ikapp i skolan ordentligt och rör mycket mer på mig och äter sundare och nyttigare. Ibland finns det undantag, men bara ibland.

Nu ska jag hoppa in i duschen här hos Evelina och sen krypa ner i sängen och glutta BB (BigBrother). Usch, borde inte göra det, man blir ju lika förbannad på alla där inne i huset. För er som inte kollar på det borde verkligen börja göra det, och det slutar verkligen inte med att man kollar en gång, man blir helt beroende! Nu har jag ju idioterna kommit på att man kan kolla på BB i mobilen och det vill man ju inte göra, eftersom man blir helt fast, som sagt. Så jag tog mitt beslut och inte laddade ner den där och tänker inte göra det heller. Duktig, i know!!

Denna dag har varit väldigt soft. Jag vaknade av att min älskade tjej ringde och sa att hon i princip stod utanför med moppen och skulle hämta mig och transportera mig till Donken med henne. Vårkänsla! (jag vet jag åt donken, men det var ett undantag) Sen mötte jag upp Simpa igen ett tag och sen åkte jag vidare till skolan för att gå på min korta lektion som börjande tio över ett. Egentligen skulle vi ha gått på opera med klassen, men jag kände att det inte var värt att gå upp tidigt och gå runt i ett operahus hela dagen.
Det hade säkert varit kul, men inte så..
Efter skolan åkte jag och mötte upp Evelina, sedan vidare in till stan. Köpte blommor på vägen in med ett fint kort till, åkte vidare till Hard Rock Café och lämnade blommorna, bad de stoppa de i en vas och sen vidare till ett bokat bord som var min älskade väns familjs bord.
Hon hade ingen aning om att jag var där och överraskande henne men så fort de hade kommit och satt sig vid bordet så stod blommorna på bordet och hon smsade mig och sa att jag hade gjort hennes dag. Jag älskar att göra personer glada som verkligen är värda det. Hon fyller idag 16 år och är en otroligt stark och mysig tjej! Pussar till dig Marie om du läser!

Nu har ska jag hoppa in i duschen och sedan ner i sängen. Jag måste verkligen sluta skriva som en tönt! Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0